Sommerhus ugen på Rømø er nu begyndt, og flere beboer fra Møllevangen er afsted. Der er mulighed for, at bo eller komme på dagsudflugt til sommerhuset på Rømø. Det er en uge som man ser frem til. Her nydes en is på Lakolk. Møllevangens Vennekreds er sponsor til is og lidt godt til ganen. Tak for det ;-) Se billeder herunder….